Häxkalas!

igår var det dax att spöka ut sig igen. Min goa systersonViktor fyller 7 år den 27 och i går hade han kalas för sina klasskompisar, och moster skulle va häxan i jordkällaren. Jag hade laddat upp med div äcligheter, Josse och Johanna hjälpte mamma, blev utspökade till spöke och katt. tur man har dom här kommer lite bilder

Ingången till Jordkällaren.

Josse och Johanna

Jag delar ut lite godispåsar

Lite av "go sakerna" jag bjöd på bla, hjärnor, blod drink, ben knotor, spindlar vilda möss mm..

En glad liten Viktor..

Smaskiga klubbor
Ja jag tror det va uppskattat kalas iaf ingen som sprang skrikande därifrån iaf.. hahaha..

Kommentarer
Postat av: Maria L

Super Läckert!!!!!

2009-10-26 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0