Garttis till mig då!!

Jaha då va man 40 då!! känns faktiskt ingen skillnad haha.. förrutom att jg är lite trött då!!! blev väckt av telefonen kl 05.50.det va en som ville köpa bilen jag hade annons på????? sen kopplade jag.. just ja jag fyller ju år... hmmm vem kan ha satt ut denna annons?? jo mina systrar så klart!! Tackar för det det har ring 60 pers på denna bil hittills!!! och det ringer fortfarande!!!! Senare på dagen blev det en tur till lillasyster och lite fika innan det va dax för personal möte.. där blev jag också uppvaktad en fin bukett från chefen och ett present kort på presentboden från mina arbetskamrater. Min äldsta dotter hade sytt en handduk med delsbosöm på slöjden som jag fick, min yngsta hade gjort ett jättefint kort till mig..

I helgen så hade jag en liten fest för de närmast sörjande.. det bjöds på grillad fläskfile´och potatissallad, strips sås och grönsallad.. samt bål.. både alkoholfri och  med alkohol..efterrätten bestod av paj med hallon och rabarber.. jag blev riktigt uppvaktad må ni tro.. jag fick en massa blommor, ett bord i form av en varningsskylt för älg.. en nappflaskamed en speciell napp på ;) en banandildo.. ett album med massa gamla bilder och även nån ny bild på mig haha sååå kul... och så fick jag en typ pumptermos för saft med glas till. sen så fick jag ett jättefint halsband från mina kära kompisar..  va en jätte trevlig kväll. Tack så mycket allihop... här kommer lite bilder..

Tony Linda och Pär

Nettan och Frida tittar på fina bilder på mig;)

Emelie och Josse

Nappflaskan jag fick och klädd i den vackra klänning som min lillesyster
klädde mig i.fick detta rim till oxå.
Paket 1- En nappflaska

Näring (?) och tröst hämtas här,

utan något större krångel och besvär.

Denna lilla söta attrapp

är mycket bättre än en napp.

Något du kan suga och hålla i,

bättre än så här de int´ kan bli!



Banandildon... och detta va rimmet till denna.
Paket 2 - En banandildo

När den är hård är det okej

men mjuk...det är inte din grej.

Denna är alltid bra att ha

när du en skön stund ska ta.

Karln din är stolt över sin dingelidong,

men den hänger å dinglar sällan redo för avgång.

Denna är alltid redo gul och grann

och faktiskt lite krokig minsann.

Denna hårda grej

passar tidernas tjej!

Sen fick jag även detta fina kort av mina systrar

Lite bilder som fanns med i albumet..


Denna skylt stod ute på E 4an.


Och det här blomarrangemanget fick jag idag på personalmötet


Tack så jätte mycket allihopa för att ni gjort min 40 års dag till ett roligt minne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0