Var och gratta fredrik!

Idag så var Jag och Hampus,Josse och Johanna till söderhamn och hälsade på Fredrik, han fyller ju år.. men inte va han hemma när vi kom inte han hade följt med pappa och hans tjej och kolla på en bil... så då fick vi ta oss en tur till Höljebro och hälsa på mor och far en sväng.. där blev det kaffe och dricka och kakor och glass så barnen va nöjda dom.. sen åkte vi förbi och hälsade på Fredrik när han hade kommit hem.. Sedan så blev det hemfärd.. och mat fixande idag blev det hamburgare och strips.. Nu ska jag sätta mig framför tv,n och njuta av mina sista lediga timmar i morgon bitti kl07.00 börjar jag jobba igen.. slut på semestern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0