Väntar på provsvar!!!!

Hmmm förra veckan va jag till doktorn.. trodde ett tag att jag va gravid.. ja vad ska man tro??? ingen mens i augusti.. ökat i vikt.. illamåående.. trött som en gris.. spända bröst.. hade t.o.m bröstmjölk?????? men gjort två grav test som va negativa.. så det va ju bara att knalla till barnmorskan och snacka med henne.. hon sa att det fanns ett hormon masn har som heter prolaktin som man kan ha förhöjt värde av.. så det blev ett besök hos farbror doktorn.. han gjorde en rejäl koll t.o.m gyn undersökn.. konstaterades även där att jag tack och lov inte va gravid.. puh... fast va d är det då?? jo det tog då prover på bla.. prolaktin.. klimakterietest.. hmmm har man börjat bli kärring tro??? även sköldkörtelprov.. blodvärde.. som va lågt.. 119. så då tog dom ett blodstatus oxå.. för att kolla varför jag har lågt blodv, blodsocker det va helt okej.. så nu går jag bara och väntar på svaren.. men inget är som väntans tider sägs det ju sååå...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du slipper vänta alltför länge på provsvaren! Jobbigt att behöva må dåligt utan att veta varför! kram

2008-09-10 @ 15:29:07
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0