Saknar dig farmor!!

Idag är det precis ett år sedan min älskade farmor gick bort. jag satt med henne hela tiden tills hon somnade in.. allt gick så lungt och stilla.. kan inte fatta att det är ett helt år sedan.. saknar henne så otroligt mycke. hon har ju funnits vid min sida sen jag föddes man hade sån tur att man fick bo tillsammans med henne när jag va liten. hon hade alltid tid för en när man kom hem från skolan hon fanns alltid där.. bakade bullar, stickade, virkade, löste korsord..



Stå ej och gråt över min grav,
Jag sover ej där, jag gav mig av.
Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret över snön.
Jag är stilla porlande vatten.
Jag är blinkande stjärnor om natten.
Stå ej och sörj vid min grav,
Jag sover ej där, jag gav mig av



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0