Semester!!!!

Jaha så har en vecka snart gått min mina tre veckors semester.. SUCk!!! första veckan har jag spenderat med mina barn.. har väl inte gjort så mycket men det har blivit tidiga mornar.. fredrik har nämligen åkt med min systers kille i hans lastbilså vi har klivit upp halv 6 på mornarna.. Men han tycker det är sååå kul.. så vad gör man inte för sina barn.. Midssommar tillbringade vi hos mor och far tillsammans med min lillesyster med familj och inger och rolf.. massor av god mat och roliga lekar så klart..  fast mellan dottern va ju inte med som vanligt.. hon va med sin kompis till en ö utanför Norrköping.. hon kom hem på söndagen.. på midsommardagen sååkte jag och mina två barn till kärleken. det va första gången dom fick träffa hans barn.. och det gick faktiskt bra.. dom verkar trivas.. frecrik trivdes dåsom fisken i vattnet..  sen så va vi dit nu i veckanpå onsdagen.. josse tjajade och tyckte det va såååå orättvist att dom fått varit dit före henne.. blev en sen natt för barnen dom kom tydligen i säng kl 2.. sen blev det lite shopping på torsdagen.. och när det blev dax att åka hem då började josse komma igång.. dom vill då åka dit fler gånger och det är ju kanon...
Lämnade barnen hos sin far på fredagen.. dom ska va där till nästa söndag så det blir  en veckas semester utan dom... som jag kommer  inte kommer att tillbringa på hemma plan ;)..

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med en uppdatering :-) så man har lite koll! Foto framifrån på mej kommer inte...visar bara framsidan "live" så det är bara att komma ;-) Hehe! Hoppas du får en härlig barnfri-vecka! Kram!

2007-07-01 @ 11:22:42
Postat av: Linda

Karln har väl en data...nu vill jag se dagliga uppdateringar om vad som sker hos er ;-) Se så...ett två jobba på....

2007-07-02 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0