Sommar och sol!

Ja nu har vi verkligen fått sommar, ska inte klaga på värmen, men det är VARMT!! visserligen är det svalare idag, men inne är det fortfarande bastu värme. Igår bakade jag vaniljbullar och i dag har jag bakat chokladsnitt och syltsnitt bara att trotsa värmen.. Har ju 18 års kalas på lördag min son fyller den 14e men vi firar honom i helgen.Otroligt vad tiden går undra vart dom 18 åren tagit vägen?? Har även börjat känna av den eländiga ryggen igen, svider och bränner i nedre delen av ryggen, och känner även av problemen i höger benet som jag var sjukskriven för i vintras.. Vill inte bli det igen, så det blir till att ta hand om sig och ev vara hemma från jobbet någon dag om det inte ger sig.. ska testa jobba i morgon och se hur ryggen reagerar.

Är verkligen otroligt tomt utan mina go tjejer som är hos pappa denna vecka men det är något man får lära sig leva med.. Josse börjar ju i Gävle till hösten så man ser nog inte till henne så ofta då. Hon kommer nog att vara så mycke hon kan hos pappa är lite närmare därifrån.. men tomt kommer det bli.. får lägga all energi på Johanna istället.. vad hon nu tycker om det.. haha..


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du piggnar på!

Kram <3

2010-07-06 @ 20:23:29
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: R

Sv: Kul att du gillade boktipsen! Håll utkik för fler i framtiden!



Kram

2010-07-09 @ 13:25:18
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0