Jag har blivit såååå duktig!

Jag är riktigt stolt över mig själv.. Jag har börjat att sticka sockor och vantar och det går riktigt bra har redan gjort två par sockor och ett par vantar.. HIHI det är riktigt roligt, synd bara att min höger arm och hand krånglar ibland.. får ont och blir stel i fingrarna. Och när jag ändå klagar så är det bara skit med hela höger sidan värk i benet domnar i två tår stel ont när jag sitter för länge ont under fötterna, domnar i armen på nätterna.. Ja ja nu räcker det.. har fått läkar tid för detta ska i väg den 25e och kolla läget.  sen får vi se hur det blir.. Ha det bra alla..


Kommentarer
Postat av: Mia L

Det är åldern!!!ha,ha

2009-11-12 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0