Midsommar!

Igår på midsommaraftonen så var vi hos min mor och far och firade. det blev en massa god mat och en hel hög med roliga lekar. tex frisbee kastning, bollkast och ringar sparka boll, fiska upp skruvar med magnet, och naturligtvis försöka kasta sönder tallrikar den grenen var populärast hos barnen här iaf.Barnen hade oxå lekar viktor hade en där man skulle kasta vattenballonger och försöka träffa brädor för att få poäng.. och sen blev det fotbollsmatch, killarna mot tjejerna fast vi hade tur och fick ha Viktor i vårat lag.. hehe det hjälpte till en del. ha är så tuff slänger sig i mellan de stora gubbarna som ingenting, även Johanna va tuff och hård.. Undra hur Tonys smalben mår i dag ;)  Lille syster hade en frågesport med bla frågor och ljudklipp från tvprogramm man skulle gissa på.. vilket lag vann??? ja det jag va med i såklart.. även min mellan syster hade en frågesport.. gick ju inte lika bra där men kul va det.. Såklart så va vi ju ett härligt gäng där det va, Mamma och Pappa, Linda och Tony, Netten Pär, Viktor och Frida, Jag och Göran Fredrik Johanna och Max, och så Rolf. Vi kom dit till kl 16 och hemfärden blev kl 00.15 då tyckte Johanna att det va dax att åka hem. Hon va trött. här är några bilder därifån.. stulna från min systers sida http://www.autumnleaf.blogg.se/  Önskar er alla en fortsatt trevlig midsommar helg.

Midsommarstången


Frisbee kast.

Ringkast

skruvfiske

Bollspark


Bollkast

tallrikskross

Jordgubbar och glass

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjuv ;-) men en ärlig sådan...så då är det okej :-)

2009-06-21 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0