lek o parken och camel balls?

I måndags så va jag och tjejerna in till söderhamn och träffade moster nettan och lilla frida. det blev lek i lekparken och ett besök på sibylla. här kommer lite bilder..  även ett besök på barnens hus och dollar blev det.

Josse och Frida gungar

Johanna slappar i gungan

Josse herre på täppan

Alla tjejkusinerna i gungan.
På Barnens hus hittade vi detta tuggummi Hmmm får man sälja sånna på en leksaksäffär för barn???


I går så va jag in till Hudik och fick mina ögonbryn tillsnyggade av min sambos moster hade fått ett presentkort av svärmor på detta.. blev toknöjd måste jag säga..
Idag så har jag inte gjort så mycket jag har visserligen varit på ett bodypump pass men annars så har jag mest slappat, det blev t,om pizza till middag idag,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0