Lördagens Fest!!

I lördags så va det alltså dax för partaj och jag är väl kanske inte som alla andra men jag va ut och festade med min sambos ex, vi började kvällen hemma hos henne med "lite" öl och en hel del sång med hjälp av idol spelet.. hihi trodde nog det lät bättre än det gjorde men kul hade vi. senare drog vi i väg till statt först och betalade in oss där inte mycke folk så vi drog vidare till cafe´august tog en öl och sen drog vi vidare till tre bockar där var det kareoke så där blev vi fast hela kvällen... sen va det dax för hem färd bara att ta bussen.. 02.20  hade ju knunnat åkt vidare på efterfest hos en 27 årig grabb men hoppade över det. hahah mycke mysigare att åka hem till älsklingen.. dan efter ska det inte ordas så mycket om... kan säga så mycke som att det va soffan och tv och pizza som gällde då iaf.. nu är jag på uppladdning inför fredagens partaj med mina kära kompisar i Mohed..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0