Spöken finns dom? Det tror jag i allafall!

Idag så letade min dotter sin brunkräm i sitt rum den fanns inte någonstans.. även min sambos kudde har försvunnit totalt den finns inte i hela huset det är flera veckor sen den försvann,, men åter till brunkrämen. josse va stor tokig eftersom den inte fanns någonstans. jag sa åt henne att leta vidare den måste ju ha ramlat på golvet eller nått.. blev lite irriterad på att det försvinner saker utan anledning så jag  sa rakt ut i luften " den som har tagit sminket, ställer tillbaka den nu på en gång.. "  när josse gått upp.. efter ca 10 min kommer hon ner och halv grinar,, mamma nu stod den på byrån där jag har kolllat 100 ggr...  vad säger man??

Sen går hon upp igen och ska sminka sig efter en stund kommer hon ner och säger åt mig nu får du följa med upp.. tårarna rinner på henne. Jag frågar vad som hänt och hon säger att någon tog på hennes rygg... nu är hon jätte rädd.. jag såg hur hon stoppar ner brunkrämen i sin väska som hon har packat ör hon ev ska åka till sin pojkvän.. bär ner väskan.. nere ska hon bättra på sminket..och gissa vad!! brunkrämen är borta.. hon springer upp och på byrån står den..

Ända sen hon va liten har hon haft  förmågan att både se och känna av andar, hon såg en man i vårat förra hus när hon va ca 6-7år så jag tror absolut hon vet vad hon pratar om.. undrar bara vem som är här och vad den vill..  Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: jjosefin.

uuusschaaaa:(

vafan vill alla mig egentligen:o



2009-07-24 @ 21:51:48
URL: http://josefinludvigsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0