Sista semester veckan.SUCK!!

Ja det är alltså min sista semester vecka nu.. börjar jobba den 15e igen känns inte alls lockande. Men i och för sig så har jag en vecka vecka 34 också men en vecka går så fort.. I måndags så va jag och min sambo väldigt duktiga vi körde 3 stora släpvagnar fulla med en massa skit till soptippen, så skönt att bli av med en massa som bara ligger och tar plats. igår va jag och hälsade på lillesyster med familj måste ju passa på och träffa dom för i dag drog dom på semester. Klarar inte av att inte få träffa gòungarna dom växer ju så fort och man vill ju hänga med och så vill man ju inte att dom ska glömma bort en heller... saknar Johanna oxå hon har varit hos pappa nu i snart 2 veckor tror jag.. kommer hem nån gång den här veckan iaf.. skönt.. är tomt utan henne.. ja utan dom andra barnen oxå såklart men Josse är ju hemma titt som tätt och Fredrik Kommer när han har lust det får man förstå.. dom har inte tid med en längre..

snodde denna bild av syster www.summergirl81.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0