Fackelsim!

I morse så hade Josse fackelsim på på badhuset i Iggesund, dom har tränat stenhårt för detta så självklart va man ju nyfiken på hur det skulle se ut. Och gissa om tårarna samlades i ögonen när man såg dom, såå otroligt vackert. Fattar inte hur dom klarar av detta, simma med en brinnande fackla i ena handen och hålla sig flytande?? Ja jag hade då inte klarat det. Showen höll på ca 15 min Ja otroligt säger jag.. Här kommer lite bilder där ifrån.








Jag är en otroligt stolt mamma..


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Kan tänka mig vad vackert detta måste varit, fick ditt sms och jag fick rysningar! Jag är stolt moster till en underbar tjej som verkligen har många järn i elden och är otroligt duktig på allt hon tar sig för :-) //Linda

2009-12-17 @ 10:32:49
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: yvette

VA vackert!!!

vatten och eld är en vacket kombination..

GOD JUL VÄNNEN

2009-12-22 @ 19:53:38
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0