Min privata parkering????????

Hmmm i dag när jag kom till jobbet parkerade jag min bil som vanligt..... gick in och skulle byta om till arbetskläderna. När jag står där så kommer en sköterska som jobbar på hälsocentralen och frågar.. visst är det du som har den lilla gröna bilen?? jaa svarar jag.. då säger hon att " den mötte jag i backen!!! " men lungn det är nog ingen fara den står nere i buskarna det är nog bara att köra upp den!!! HMMMM rusar ut för att kolla läget och mycke riktigt där i buskarna står den lilla gröna pärlan på en grushög med bakhjulet hängande i luften..  tack och lov för snälla arbetskamrater Therese hjälpte mig loss därifrån med bogserlinan..  tack för det!! tack och lov så blev inte nån skadad och bilen klarade sig den oxå utan skavanker...

Min privata parkeringsplats


Kommentarer
Postat av: Linda

Sådan bil sådan förare ;-) eller hur var det nu! En slant han dit, en slant han hit och en slant han ner i diket skrattar Kram på dej!!

2008-06-30 @ 22:30:38
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0