En liten uppdatering!

igår fick jag ett infall när jag läste tidningen.. det va dans i nor åsliden, och sannex va där och spelade.. det va jätte länge sen jag va iväg och dansade så jag tog mig en tur dit.. det va super kul.. men det tog ett tag innan jag hittade fram det ligger faktiskt mitt ute i skogen.. men kul va det och jätte mycke folk va det där.. så det va inte sista gången det inte..

   



På midsommaraftonen va jag barnvakt till min sambos ex´s lille son på 2,5 år  så jag tog honom och max med mig och åkte hem till mina föräldrar så dom fick leka med mina syskonbarn viktor och frida det tyckte dom va kul...



Frida och Liam

i förrgår va det data fritt för max då blev det lego bygge med pappa i stället



Och i dag har  max och jag och josse och johanna varit till moster nettan och viktor och frida och lekt.. det va kul tyckte dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0