Kalas!!

igår va vi på kalas till min syster och hennes sambo han fyller på måndag men vi gratta honom i går.. fast syrran får ju ta del av presenten hon också.. det blev rökt älgstek och lite lax med tillbehör.. hoppas det är gott bara..annars har det varit en lugn helg inte haft några barn förrutom hampus då men han är ju så stor och klarar sig själv..Melodifestivalen???? ja vad ska man säga va väl inte egentligen nån låt som va super bra men... olas låt och sannas tyckte jag va ok.. men va va  kebabpizza slevovitza då??? inte direkt nån låt för melodifestivalen tycker jag då... mer i ett komedi program.. men men det är ju min åsikt..
I kväll kommer tjejerna hem i gen dom har varit hos pappa i helgen.. hoppas johanna är piggare hon åkte ju på öroninflammation i torsdags.. kuligt... så nu har vi 4 barn den här veckan och till helgen blir det alla våra 6 barn plus pojkvän så det blir 7 sammanlagt... undra vad man ska hitta på för mat då jag,...

image7

Tezz våran stora lilla bebis!!

Kommentarer
Postat av: Linda

*applåderar* Tänk..du har äntligen uppdaterat bloggen :-) Härligt, härligt, härligt :-) *kram*

2008-02-17 @ 20:16:47
Postat av: Ulrika

ja ja jag vet att jag är lite seg... men den som väntar på nått gott vettu.... kramiz

2008-02-18 @ 19:18:50
URL: http://ulle69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0