Sjukskriven!

En liten uppdatering av vad som händer kring mig just nu! Jag är sjukskriven t,om den 10feb pga av att jag har ont i min rygg,och höger höft och ljumske som strålar ut i benet.Är nu lite orolig för vad försäkringskassan ska säga.. om dom godkänner sjukskrivningen eller inte. Är ju så hårt nu med det tyvärr..  Går hos sjukgymnast och får lite träningsövningar men problemet med höft och ljumske vet dom inte vad det beror på, ska på återbesök till läkaren den 10e så får vi se vad som händer då..Önskar inget mer än att slippa ha ont och kunna göra en sån enkel sak som att gå ut och gå längre än 1,5 km.. Det klara jag inte nu då får jag så ont och kan inte sova på natten.. 
Annars så har det väl inte hänt så mycket här förutom att det har snöat till 1000.. så les på denna snö nu men men det kommer säkert mer.
Ska försöka bättra mig med uppdateringar men lovar inget. Ha det bra alla!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas FK inte sätter käppar i hjulen för dej, som de tyvärr gör alltför ofta numera :-( Sedan håller jag tummarna att sjukgymnastiken hjälper lite och att de hittar "felet" på dej ... så du får bli pigg och kry igen! Stor kram!

2010-02-05 @ 11:27:26
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0