Snart helg!!!

Ska bli riktigt skönt med helg nu! visserligen en tuff helg. i morgon skjutsar jag mina tjejer till sin pappa eftersom han jobbar eftermiddag så blev det enklast så. På Lördag blir det begravning, pappas kusin har gått bort hastigt bara 65 år, och sen på söndagen så bär det av till Edsbyn för att gratulera syster yster, som fyller på måndag. däe emellan ska jag väl försöka plugga en del också, har den individuella uppgiften som ska va klar den 4e och jag har inte gjort nått än!!!! ska fixa grov jobbet i morgon.. dvs Ta reda på vad det finns för anhörig stöd för anhöriga till svårtsjuka med palliativ vård.
 japp snart klok som en uggla!

Kommentarer
Postat av: Yvette

Uscha..tokjobbigt med begravningar.

Nu är de dax att vi träffas snart tycker jag..kanske jag å grabbarna tar en tripp till er nån dag.Ska till hudik så då måste vi passa på att titta in.

KRamen

2009-09-25 @ 13:12:40
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0