Julskyltning!

Igår hade jag och Johanna en dag för oss själva på stan, vi promenerade runt på stan och kollade i stånden, vi köpte kläder som hon ska ha på julafton, och strutar med karameller från fagerstöms karamellfabrik. Vi strosade runt i lite affärer och tog en fika på Dackås. Köpte med oss ostkaka hem från ett av stånden på möljen. Annars har helgen varit lugn inte gjort så mycket, va på dildo party på fredagkväll, men orkade inte va kvar så länge förkyld som attan. Lördagen jobbade jag. Nu väntar jobb måndag och tisdag kväll.
Idag har jag varit till syster i marmaverken och lekt mamma pappa barn med mina goá syskonbarn, och jag fick ju va bebis så klart. men man måste ju offra lite tid på dom också, dom vill ju att man ger dom lite uppmärksamhet när man är där.. träffar ju dom allt för sällan..



Kommentarer
Postat av: lilla syster Nettan

dom var sååå nöjda med uppmärksamheten. frida berättade glatt för pappa om va duktig moster va som bebis=)..hehe Tack för det, jag hann skiva mycket då=) Kram, kram

2009-11-30 @ 21:18:11
Postat av: lilla syster Nettan

dom var sååå nöjda med uppmärksamheten. frida berättade glatt för pappa om va duktig moster va som bebis=)..hehe Tack för det, jag hann skiva mycket då=) Kram, kram

2009-11-30 @ 21:18:27
Postat av: Linda

Man kan ju säga att du haft en fartfylld tid...dildoparty, julskyltning, barnvakt ... det var lite av varje det ;-) Hur orkar du människa?

2009-12-01 @ 09:35:44
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0