Dax för en uppdatering!!

Ja jag har varit lite dålig på att skriva men nu kommer en liten uppdatering på dagarna som varit.. vi börjar med.
29:e April.
Då jobbade jag först till kl 16 sen så åkte jag till min mor och hämtade lilla go tjejen Frida, vi åkte sedan och handlade lite glass för det ville hon ha!! Först skulle hon ha en STOR glass men innan vi kom fram så ville hon ha en liten glass och det blev en cornetto jordgubb ett mellanting;) sedan åkte vi hem till Nettan. Drack lite kaffe där och bytte om för jag och mina arbetskamrater skulle nämligen på kina och äta.. vi ska tacka av våran chef som går i pension vi var närmare 30 pers där.. det blev friterad kyckling och så friterad banan med glass såklart..
cornetto-55131.jpg
30:e April!!
Ja idag så va jag ledig, skjutsade i väg johanna till tåget hon skulle till pappa sen så åkte jag in till stan en snabbis och shoppade lite inför kvällen. sen va det bara att åka hem och hämta Josse och skjutsa henne till tåget hon skulle till Dennis i Ockelbo. sedan va det bara att åka hem och ta en dusch och packa ihop grejerna till kvällen,.. Vi åkte till lillasyster i Marma där så grillades det och sedan blev det glass och jordgubbar.. och sedan så tändes kasan så mysigt eller hur syster?? ;) vi åkte väl hem vid 12 tiden tror jag..
im.php?f=http://blogg.se/upload/2009-04-30/download_23385444f14e628cb9c95c5a285c7d43.jpeg&w=433&h=275 jg2.JPGgrill_mando.jpg
1:a Maj!
Idag blev det inte så mycke gjort tog en riktig slappar dag.. skönt.. Vi hämtade Max på eftermiddagen och passade på att shoppa lite det blev varma mackor idag, sedan blev det en tv kväll.
tv.jpg
2:a Maj!
Idag så var det lite mer fart på mig.. har krattat, tömt och gjort ren dammen som va full med gamla löv och äpplen det luktade ju inte smultron precis;) men nu är det bara att fylla upp den med nytt fräscht vatten. till middag blev det smördegs inbakat kött med stekt tärnad potatis.. MUMS! sen så blev det ett glas vin framför tv,n.
kratta.jpg

Kommentarer
Postat av: lillasyster nettan

Frida ville bli hämtad av dig häromdagen oxå när vi var i höjebro. hon satt på toa o sa: ulle hämta mig nu osså mamma? nej sa jag inte idag! "Snälla mamma,snälla:-)

du var poppis du:-)..kanske beror på glassen..

Tack för en trevlig valborgskväll..kul att ni kom:-)

Men nästa år eldar vi nog i kaminen o samlas kring den..hehe

Kram!

2009-05-04 @ 11:47:15
Postat av: josssseee (:

äntligen lägger du in något nytt!;)

2009-05-05 @ 19:21:34
URL: http://josefinludvigsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0