Sökt 7,5 poängs utbildning till hösten!

Japp håll tummarna för att jag kommer in på kursen jag har sökt på högskolan i Sundsvall till hösten..  Jag vill gärna göra det. Det är en kurs som heter .

Omvårdnad GR (A), Palliativ vård och omsorg, 7,5 hp

Nursing Science BA (A), Paliative Care


Breddkurs. Kursen bedrivs som en nätbaserad kurs och innehållet är palliativ vård, vilket innebär vård av personer med obotlig/livshotande sjukdom samt deras närstående. I samband med döendet aktualiseras människors syn och upplevelser av hälsa och ohälsa. Kursen berör detta ur patient-, närstående- och personal perspektiv.

Kan vara bra att ha sådan kompetens inom mitt jobb. Man läser den på kvartsfart så jag kommer att jobba som vanligt eftersom kursen är på distans.. Så håll tummarna..

Kommentarer
Postat av: Syster Linda

håller tummarna

2009-03-20 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0