Förklaring till gårdagens spökerier!!

Nu har jag fått en trolig förklaring till gårdagens händelse.. Förmodligen så var det min älskade farmor som var här och ville förhindra Josse att åka härifrån.. pratade med min syster i dag och hon påminnde mig om att farmor alltid tog oss i midjan som en kram ungefär. och det va så Josse upplevde det i går sen visste hon att Josse aldrig skulle åka någonstans utan smink.. och även om sminket kom tillrätta så blev omständigheterna så att hon blev kvar hemma.. Och vad händer i dag?? Jo Josses hamstaer mr lill hilton DÖR!!  så det va nog meningen att hon skulle va hemma när det hände hon skulle ju ha blivit jätte ledsen om hon inte va här när det hände.. Så tack farmor för att du va här.. hoppas på fler tecken från dig.. saknar dig så mycket men skönt att veta att du finns här.. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anton

Tokfarmor att skrämmas sådär!

2009-07-29 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0