Liten uppdatering om julen.

På julaftonen så jobbade jag till kl 12 sen så bar det av till näset för att hämta upp mina barn, sedan hem och öppna julklappar, och snabbt in i duschen. Klockan halv 3 skulle vi vara i Forsa på folkets hus. Där blev deten väntan i ca 1 timme innan maten var färdig för ätning;) så smaskigt med julbord. Sedan blev det liten väntan igen, Benke( görans systerson) gjorde en uppvisning med trolleri, han trollade en mutter från ena handen till den andra. Sedan va det dax för mina tjejer dom sjöng Julen är här.. sååå duktiga dom va.. svärmor och hennes syster satt och torkade tårarna för dom tyckte det va så fint. Efter kaffet så bar det av vidare till Höljebro och där va det tomte dax. efter allt julfirande skjusade jag tillbaka mina barn till desas papppa då va kl halv 12.
testar om detta funkar.. lägger ut en länk där mina tjejer sjunger hos mormor på julafton

http://www.facebook.com/video/video.php?v=222352946589&ref=nf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0