Bäst att lyda systra mi!!

Min syster LInda vill ha en uppdatering angående min kurs i palliativ vård och omsorg. Här kommer den.
Jag är inne på¨sluttampen nu kan man väl säga, har precis lämnat in en uppgift om svåra samtal i vardagen. och nu väntar en uppgift där man ska fördjupa sig i ett symtom, och jag har andnöd(lufthunger) finns en hel del om det kan jag tänka, det ska va inlämmnat till den 28 dec så det blir till att köra hårt. sedan så är det dax för hemtentan, den ska vara klar vecka 3. Tycker att kursen varit intressant och att man lärt sig en hel del även om det mesta är självklara saker.
Livet med mig annars är väl som vanligt ont här och där, nackspärr dommnar i tårna, svårt att sova pga värk emellanåt mm mm.. skulle kunna radda upp en lång lista med problem men inte blir man bättre av det inte.. Väntar på att få komma till sjukgymnast men det verkar dröja, värktabletterna jag fick hjälper inget men vad ska man göra när läkarna inte lyssnar.. tjat vidare eller ge upp?
Livet går vidare och snart är det jul. jobbar både julafton och juldagen och däremellan ska det firas jul både i Forsa och Höljebro, snärjigt men det ska bara gå...

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du lyder :-)

Låter som du läser något intressant, kan tänka mig att det är viktiga bitar i ditt arbete...

Och vad gäller din hälsa, tjata på läkarna. Alla måste få må bra, men jag vet att det är lättare sagt än gjort, speciellt när man inte har en diagnos på det man mår dåligt av...vi har tydligen kassa gener vad gäller hälsan. Hoppas du en dag får hjälp och att vi snart kan skutta vidare i livet utan krämpor! Kram

2009-12-10 @ 12:38:35
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0