Varit till frissan!

I går så  var jag till frissan för första gången på säkert 3 år.. va riktigt skönt att bli ompysslad. På kvällen så kom syster linda och Tony hit och grattade Göran som har fyllt år.. han fick en påse med öl av dom det va uppskattat . vi fikade och snackade en massa. i dag va jag till mor och far med Johanna och hämtade en påse med kantareller som mamma hade plockat åt mig.. så snällt tycker jag.. skjutsade i Johanna till hudik för hon skulle på kalas. passade på att åka på hemmakväll och hyra lite film.. det blev wallander tjuven och filmen om knutby.. skotten i knutby heter den sen hyrde jag en som hette Taken.så i kväll blir det lördagsmys i soffan..

nyfrisserad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0