Tiden går fort!!

Tänk va fort allt går.. 10 dagars semester bara flyger iväg.. har inte fått mycket gjort men varit ledig iaf. och barnen sen.. tänk Fredrik började 2a året på gymnasiet, Josse börjar 9an och Johanna börjar 6an.. vart har åren tagit vägen???? och Lille viktor började 1an.. storkillen snyft.. själv så tycker jag att ajg står still blir inge äldre jag inte.. haha.. nääe visst snart pension.. ska skjutsa Johanna till pappa i kväll och då passar jag på att åka och hälsa på mina kära syskonbarn.. som sagt det går alldeles för fort med dom.. så man måste passa på att träffa dom så ofta man kan missar en massa annars.. och go Frida är ju bara så skön med alla sina uttryck dom vill man inte missa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0