Punktering, kalas,träning och dalarna!

En liten uppdatering kanske!! Isöndags så fyllde ju Frida 3 år så vi skulle ju åka dit och gratta henne.. men när vi kommer ut på motorvägen så börjar ratten påatt skaka så vi blir tvugna att stanna,,, och gissa vad!! Jo PUNKTERING på framdäcket.. skit kul.. och naturligtvis påvänster sida och ingen bil vill stanna och hjälpa mig heller.. och själv klarade jag inte av att få loss bultarna dom satt som berg... sååå det blev till att ringa efter sambon så han kom och hjälpte oss.. efter många om och men så kom vi i alla fall fram.. där blev det en massa gott fika och tårta..

skit däck!!

Lilla prinsessan!
På tisadagen så va det dax för träning det blev ett hårt pass med bodypump slitigt som sjutton men skönt efteråt.. Sedan på onsdagen så drog jag och mina bran ut p´å en tripp först va vi till marma och hälsade på sen åkte vi vidare till mohed och grattade simon som hade fyllt år dagen innan.. där fick vi en massa gott och även tårta fast vi kom en dag för sent.. efter det så drog vi vidare mot Linghed i dalarna vi hade bestämt med caroline att vi skulle komma och hälsa på det va nog säkert 1 eller 1½ år sen vi var där senast.. det va jätte trevligt att få träffa dom, vi sov över där och dagen efter drog vi vidare till valbo och kollade runt liter.. sen så va det dax för en tur till ockelbo och lämna av josse.. tog en tur förbi viltmarksgalleriet ocj kikade där.. älgparken får bli en annan gång det.. nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra i kväll om jag ska på cruising i söderhamn med syster eller inte.. lutar nog åt att jag åker dit.. ha en skön dag allihopa..

Kommentarer
Postat av: Maria L

Trevligt att ni kom och fikade = ). ha det så gött!

2009-08-11 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0