Nääe nu J***lar måste det bli nya tag!!

Nu har jag väl latat mig tillräckligt länge eller vad tycker ni?? har fuskat så in i bomben med träningen.. har ju fått en hel del skäll och pikar från min kära dotter om att vi borde sätta igång igen så till veckan börjar vi.. Jag lovar Josse ;) måste verkligen göra något så man går ner lite i vikt.. ( eller en hel del kanske ) men jag ÄLSKAR ju god mat och fika bröd..  ja ja vad är väl en bal på slottet.. kämpa på är vad som gäller nu!!!
för mycket av detta nu i sommar!!

deffinitivt mer av detta från och med måndag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som mitt liv detta, fikabröd och allt gott är mycket roligare än motion och morötter. Men på måndag är det slut på semester, då blir det husmanskost och motion. Blogga om din kamp, blir kanske lite lättare att finna lite jävlaranamma. Kanske...Nä nu ska jag ta och mumsa en Kexchoklad för än är inte semestern slut ;-) kram

2009-08-01 @ 15:02:12
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0