Fylking på promenad!

Idag var jag och gratulerade min mamma som fyller år. Dom bor utanför Söderhamn eftersom jag visste att Gert Fylking och Robert Aschberg var i Söderhamn så tänkte jag att jag skulle ta en tur efter vägen som dom ska promenera i dag när jag skulle åka hem.. och mycke riktigt så träffade jag på dom Robert låg ca 150 m före Gert men jag klev ur bilen och hade sån tur att en jobbar kompis till mig också hade stannat till där så hon knäppte ett kort på oss men det gick snabbt för dom knallade ju på så det blev som det blev.. hihi.. jag är ju inte så snygg på bilden men va f..n gör det.. blundar gör jag oxå.. vågar ju inte kolla på en kändis ;)

föjl deras promenad här  www.rixfm.com/ystadhaparanda/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0