Ett nytt hårdare liv väntar!! PUST...

Japp nu är det bestämt.. jag ska börja träna!! Ja ni läste rätt äntligen så har jag bestämt mig men det är ju tack vare min dotter hon måste träna sin rygg pga en liten skolios.. sjukgymnasten sa åt henne att träna på gym bla.. så i går va vi till hudiksvalls gym och skaffade medlems kort.. där kan man träna på olika sätt.. gym redskap men även en hel del andra saker tex..bodypump, spinning, afropower dance.. ja ja ni kan ju gå in själva på deras hem sida och kolla allt vi kan göra.
www.husiksvallsgym.se  vi ska försöka träna minst två ggr i veckan och det finns ju variationer på träning så det blir nog inte tråkigt iaf.. så mitt nya liv here i come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0