Bodypump!

Idag va jag och Josse på vårt första pas på gym vi bokade in oss på bodypump... 60 min... detta fick vi gå igenom.
Uppvärmning.
Knäböj med skivstångtränar ben och rumpa höjer pulsen rejält
Bänkpress med skivstång tränar bröstmusklerna
Marklyft tränar djupa ryggmusklerna baksida av lår och sätesmusklerna
Rodd tränar övre delen av ryggen
Frivändning tränar de flesta av kroppens muskler i en enda övning och höjer pulsen
Biceps curl tränar framsidan av överarmen
Utfall tränar ben och rumpa
Upprätt rodd tränar axelmusklerna
Crunches tränar magmusklerna
Armhävningar trycktes dessutom in..
Stretching
Tror ni att vi va sluta efter detta eller???? ja gissa säger jag.. hittat muskler som jag inte trodde fanns ska jag säga.. nu är det vila som gäller i nån dag sen så är det påt igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev trött bara av att läsa detta!!

Kram från syster

2009-04-06 @ 11:17:24
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0