snöväder och resa till dalom!

I lördags så åkte jag och barnen till dalarna och hälsade på en kompis som flyttat dit.. på vägen dit så började det snöa... fatta 17 maj och det toksnöar... ja ja  men vi hade i alla fall en trevlig helg med god mat och trevligt sällskap. barnen tyckte det va kul att få träffas igen.. va ju ett tag sen.. På hem vägen så våldgästade vi min syster i edsbyn det va kul.. mitt i frukosten.. hehe.. sen så åkte vi vidare till max i bollnäs och åt lite. sen så blev det ett besök hos syster i marma oxå.. efter det så blev det hem färd. skönt..

image61
fredrik vera och josse. hjälp vad åren går fort...

den 6/6 ska jag och min sambo åka på ålands kryssning ska bli så skönt att  tänka bara på sig själv ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0