Englas begravning!

Ja det är en fruktansvärd tragedi det engla råkade ut för, men att direktsända begravningen tycker jag är att ta det hela ett steg för långt.. inget ont om föräldrarna som tydligen tycker det är helt okej att göra det det är deras beslut.. men tänk på alla andra barn som på något sätt fått lämna denna värld, tex genom sjukdom eller olycka är inte deras öde också värt att visas och att skriva spaltmetrar om eller?? och stackars Max och Saga som blev mördade i Arboga är deras öde sämre på nått vis?? en liten bild i tidningen om att nu hade mamman tagit farväl.. men men jag ska väl inte döma någon men jag tycker det är fel.. media gottar sig i andras olycka så är det bara och när man är så nära inpå ett dödsfall och dess utom sitt eget barn tror jag inte att man kan ta nått riktigt beslut om vad man verkligen vill. 
                                                        

                                                             image60

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, fram med grillen bara!
Kramen

p.s Håller fullständigt med dig, det vet du! d.s

2008-05-14 @ 20:26:12
URL: http://nettis73.blogg.se
Postat av: Nettan svarar

Jamen visst är det väl!.... Men nu kommer det att ordna sig. Skönt! Kramar and I love you toooo!

2008-05-17 @ 00:09:31
URL: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0