Ont inte kul alls!!!!

Så var det dax för mina axlar och skulderblad att göra sig påminnda igen då... svider och bränner och värker,, har haft ont hela helgen så i dag ringde jag till doktorn och fick lite annan medicin utskriven.. diklofenak... hoppas det hjälper lite bättre än med ibumetinen som jag gått på hela helgen... är hemma och har sjukskrivit mig orkar inte göra så mycket om dagarna. blir sååå trött av värken... känner mig som en riktig raggata frammför allt mot mina barnorkar inte med deras tjafs med varanndra.. men men.. det ska väl bli bättre hoppas jag.... snart...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas medicinen hjälper och att du snart mår bättre...inge skoj alls att ha värk...krya på dej! *kram*

2008-03-11 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0