Micro fjällsemester!!

I onsdags så följde jag med josses kompis mamma upp till Ljungdalen för att hämta josse och emelie.. det var otroligt vackert där uppe hade tur med vädret också solen sken från klarblå himmel... Josse och emelie tog med mig på en skoter färd som heter duga... dom tänkte inte alls på att jag inte är van att åka skoter dom körde som blådårar tyckte jag... fast det hade visst inte gått så fort... hehe... ja ja men dom hade iaf kul.. och jag oxå... fick se väldigt vackra platser på resan,, här kommer lite smakprov..
image45
Josse och Emelie


söt liten stuga                       igloo                     Ljungdalen               Fjällbjörk                        Flatruet                     Samma här


Josse o Emelie på flatruet

Nu har jag såå jätte kul.. är väldigt hes så alla har såå roligt åt mig när jag ska försöka prata ;( men det ska väl bli bättre..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad det så härligt ut och sååå vackert! Blev liiite avundsjuk...vill oxå se detta live :-) *kram på dej*

2008-03-29 @ 09:46:52
Postat av: YVETTE

Men nu är de väl dax att uppdatera lite va!?
Hade gött
kram

2008-04-13 @ 13:04:53
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0