Ett år äldre!

Jaha så va man då ett helt år äldre igen då.. tänk vad åren springer i väg fort. har blivit uppvaktad i dag naturligtvis av mina barn som överöst mig med grattis o grattiskramar.. fick blommor av Max som han hade sått på skolan det va tagetes blomsterböna och gurkört.. ska plantera ut dom vid dammen.. sen kom mina underbart gulliga kompisar nettis och yvette med barn och grattade mig.. 

här kommer lite bildbevis


josse tänker äta upp tårtan i förväg



nettan och yvette


dennis theodor jonathan


presenterna jag fick av nettis och yvette..  tack så jätte mycke än gång till.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vassegó gumman!



Har uppdaterat nu jag i min blogg, mer kommer åxå snart...

Kramen

2008-06-13 @ 19:56:21
URL: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0