Lite bilder!!!

246604-8
Våran lilla toka.. tror hon är sååå liten och smidig som en katt! ;) sover gärna en stund i fönstret


image9

Två hårt studerande flickor!!


Annars har det inte hänt såå mycket idag.. jo föresten har ju hjälpt en stackars tant (en granne till oss) upp från backen hon hade halkat omkull!! fast hon hade nog fått lite annan hjälp förrutom halkan att rammla.. hade druckit "lite" vin sa hon.. hade tydligen legat ett bra tag ute tur att min sambo va ut med tezz så han såg och hörde henne.. vem vet hur det slutat annars.. så har jag ju jobbat lagat mat.. och nu blir det lite slöande i soffan!!  Ha de så länge!!

Kommentarer
Postat av: Josseludvigsson äger dej ;)

jag ser ju ut som en zebra på en catsitt XD :Ö hahah

2008-02-18 @ 20:17:53
Postat av: Linda

Hälsa gubbe din att fotot stannar på bloggen :o) Men en tröst kan ju vara att bloggen är lösenordsskyddad, så vem som helst har ju inte tillgång till fotot...bara särskilt utvalda ;-) *kram*

2008-02-19 @ 09:27:32
Postat av: Anonym

Ha ha..vilken skojig hund..tror hon e en katt.Roligt att se din blogg..inte visste jag att du hade en oxå./kram vettan

2008-02-19 @ 21:48:18
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0