Okej!!! ska göra ett nytt försök med bloggen....

Vad har hänt sen sist?? jo en hel del faktiskt... jag har flyttat till Iggesund till min internet dejt det hade jag aldrig trott..men jag trivs som fisken i vattnet.. sen så har vi ju skaffat hund oxå.. en blandras gråhund flatcoated retriver och worste.. är sååå söt men bråkig hittar på en massa bus hela dagarna... hon heter Tezz..
image5

Och till veckan så flyttar mina tjejer hit oxå :) men fredrik bor kvar hos sin pappa det känns lite trist men det är han själv som valt att bo där.. och huvudsaken han är nöjd och mår bra.. han kommer ju hit varannan helg iaf.. vi har köpt en ny bil oxå.. en sju sittsig pontiac transporter.. kan ju behövas om vi ska få plats allihop..

Kommentarer
Postat av: Linda

En tur till Långviken? Nja...det är ju supermegalångt dit :-( I Söderhamn är In Benny We Trust..drar lite mer än Långviken just nu...visserligen är jag inte inbjuden dit...och troligen är det värsta snöstormen imorgon. jaja...jag vandrar vidare. Haft besök av migrän idag *blä* sovit hela kvällen och nu ska jag sova lite till. Vi hörs! *kram*

2007-11-08 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0