Våfflor och utvecklingssamtal!

Idag har jag varit till min lille syster och hon bjöd på lunch våfflor med grädde och sylt!!! MUMS! Det tyckte min underbara syster dotter också. hon smaskade på som bara den!

246604-3246604-2246604-1

Visst ser det gott ut!!

Sen va jag på utvecklingssamtal med min son.. det gick jätte bra!! för er som inte vet det så går han på särskolan.. han har ADHD/Damp.. han är en av dom duktigaste i klassen han går i 8:e klass, och han har bara ett år kvar innan det är dags för sär gymnasium.. Han hade inte behov av det 10:e året som dom har möjlighet att få gå om det behövs.. Jätte skönt att det gått så bra.. Det trodde jag faktiskt inte för 2 år sedan. Lärarna är helt underbara.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder och härliga nyheter att det går fint för grabben :-)

2007-05-08 @ 18:29:22
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0