Sjuk! och hårklipp..

Igår fick jag åka och hämta min yngsta dotter från skolan,eller rättare sagt från hällåsen, dom har en prova på dag med friidrott.. Hon hade så ont i huvudet att hon va illamåeende.. inte kul.. feber hade hon också. Vi åkte hem till Mormor för det va bara en timme innan det va dags att hämta dom andra tjejerna. johanna somnade som en stock på mormors säng..  I dag så hade hon fortfarande feber och lite ont i huvudet.. ringde till min ängel ( min lillesyster Nettan) och fråga om johanna kunde va där när jag va och handla.. och det fick hon så klart. Du är bäst du!! hon va nöjd att vara där.. fick ju va med sin kusin.. och glass smaskade dom oxå.. ja jag åt jag med.. Gott!! Sen på em när dom andra två kommit hem så åkte vi till stan.. Åt på mac donalds, sen så var det klippning för alla barnen.. dom blev såå snygga.. sedan så åkte vi och visade mormor och morfar hur fina dom blev :) sen hem.. datan går varm.. josse sitter på msn en stund .. men sen är det min tur att chatta runt med alla trevliga vänner..  love you all..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan...hoppas Johanna mår bättre och att de blev nöjda med klippningarna! *kram*

2007-05-12 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0