Helg med en mycket trevlig date!!

I går va jag på en date med en kille som jag träffat på internet.. Hmm det trodde jag aldrig att jag skulle våga man vet ju aldrig vad man träffar för folk egentligen. Vi har pratat en hel del på msn men man vet ju aldrig ändå.... men vi bestämde iaf att vi skulle träffas. Vi åt på Kina och sen så blev det bio " pirates of the caribbean vid världens ände" sedan så blev det kaffe hemma hos mig.... en lyckad kväll med en underbart trevlig man.. fler dater kommer det att bli med honom..

Tidigare i veckan så va jag och min son till bollnäs på öpprt hus på höghammar skolan han börjar där nästa höst.. så det va bra att få kolla vad det finns för utbud av program.. Han är mest intresserad av det som heter miljö och fastighet... där får dom hålla på med gräsklippar traktorer och lite olika maskiner.. dom får ta traktor kort.. skoterkort truckkort och naturligtvis körkort verkar vara en otroligt bra skola.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att daten gick bra...du förtjänar lite lycka nu :o) *kram*

2007-05-29 @ 10:10:40
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Linda

Väntar på en uppdatering av bloggen så man får veta hur daterna har gått ;-) *kram*

2007-06-03 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0