Trasig bil!!!!!!!

Igår så tog G min bil till jobbet för att kolla vad som smäller fram i bilen.. hmmm ingen rolig rapport där inte det va en länkarmsbustning som va helt slut... måste fixas bums fram däcket kan tydligen vika sig när som helst!!!!! hur kul är det då? man vågar ju knappt åka med den nu ju.. Ja ja  barnen blir säkert jätteglada ingen bil nästa vecka när dom är hos mig... Sorry älsklingar!!! får ta igen det nån annan gång. Annars så gjorde jag inte så mycket igår putsade ett fönster och satte dit myggnät.. surrade med H.. äldsta sonen i huset alltså. fixade mat.. sen så blev det lite data spelade spel. och lite film på tv.n och en massa skratt.. sen blev det kväller.. Usch måste fixa bilen så fort jag kommer hem!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad jäkla trist då med bilen :-( Men se till att laga den fort nu innan nått händer...*kram*

2007-07-06 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0