Sommarfest!!

igår så slet jag mig från min älskade en stund och åkte hem till kära söderhamn.. passade på att åka till syster yster och fika och  fick träffa mina underbara syskonbarn.. älskar er!! sen skulle jag åka till nettan och fika och det hörde Viktor så han ville följa med och leka med jonis och det fick han så klart.. fast han tyckte att jag kunde lämna honom där själv för jag hade ju träffat nettan så mycke så jag behövde inte va kvar.. hihi ungar är härliga!!
sen så var jag till sandarne och träffade mina fd arbetskamrater det va en sommar fest.. dom är hur roliga som helst.. fattar inte va dom får allt ifrån.. hehe.. hade en tipsrunda med temat häst.. första pris va ett bad i barnpooolen med stringtrosor höll på att skratta ihjäl mig för det va förståss spexaren nr 1 som vann och hon slänge rubbet av kläderna förutom stringtrosorna då.. och badade på som om  det va det naturligaste i hela världen.. hade en super trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej...nu väntar jag på dagens uppdatering ;-) Vad har hänt idag då...vad gör du/ni om dagarna? Heller kanske är det *censur* som gäller *skrattar*

2007-07-05 @ 19:34:58
Postat av: Nettan

håller med förgående talare och *skrattar* som en tok...man kan ju gissa vad som försigår..hehe

2007-07-05 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0