15 år!!!

Tänk va tiden går fort i lördags så fyllde min son 15 år.. tycker det va nyss jag fick honom vart tar åren vägen??? själv känner jag mig som 25 fortfarande ;) ibland i alla fall.. han blev uppvaktad med en massa pengar han ville helst ha det, vill ha en ny mobil, han fick present kort på en affär som heter games där dom säljer spel.. och ett kastspö.. sen så på söndagen bar det av hem till pappa han längtade dit så han fick köra moppe  hans farbror hade lovat att åka med, och det gick jätte bra. dom skulle ut flera ggr tillsammans. så han har blivit rejält firad..

sååå blev det måndag och semestern är slut... började jobba igen suck.. men men jobbar ju bara 4 veckor sen har jag en veckas semester igen!!! Härligt

Kommentarer
Postat av: Linda

Dagarna går fort så snart har du semester igen ska du se...*kram*

2007-07-19 @ 07:31:18
Postat av: Linda

Vad 17...jag vet att det finns en data i din närhet...uppdatera!!!! Hehe ;-)

2007-08-15 @ 15:59:01
Postat av: Linda

Du är nu utmanad...se min blogg...kopiera...svara...lägg in det i din blogg! Enkelt! *kram*

2007-08-21 @ 12:07:57
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0