svara snälla!!!

En rolig grej jag snott av min kompis nettis73.blogg.se svara alla som känner mig och även ni andra det kan ju va kul att veta vilka ni är.. ha en underbar fortsättning på julen!! och gott nytt år i förväg






1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Snodde denna lilla frågelista och lovar att svara här hos dej...men det får bli nästa år ;-) hinner inte under detta! Kram!!!

2007-12-31 @ 16:12:13
Postat av: Linda

1. Lillasyster
2. Systrar
3. När jag föddes
4. Såklart :-)
5. Jorå, men pussen hamnar på kinden!
6. Hmm..haringet på dej...du är Ulrika för mej!
7. Spontan
8. Hmm...första minns jag ej, men du har ju alltid varit min storasyster som jag sett upp till!
9. Jorå..men jag står på egna ben numera!
10. När jag ser porslinsdockor och rödbetssallad tänker jag på dej :o)
11. En resa till ett varmt land för dej och HELA familjen!
12. Inte lika bra som förr.
13. Vi sågs när vi var och hämta biljardbordet hos er, det var den 27/12.
14. Det har jag redan gjort!

2008-01-02 @ 13:42:08
Postat av: Nettan

1.Nettan
2.Jajemän
3.Som du skrev, när jag började sommarjobba på ditt jobb...
4.Klart jag gör!
5.Jarå
6.Bulle, blir det väl då, men jag kallar dig nog Ulle
7.Stark
8.Lite virrig och glad tror jag... men underbar
9.Njae, lite virrig kan du nog ff vara, men annars rätt så sansad.
10.Bullebilar
11.Pengar
12.Ganska bra tror jag...
13.Det var idag, när Jonte och jag hälsade på dig.
14.Den har jag redan, du "snodde" den av mig...

2008-01-02 @ 22:36:01
URL: http://nettis73.blogg.se
Postat av: Nettan

1:Lilla syster
2: illa tvugna!
3:BB kan jag tro
4:Jo då
5:Puss på kinden och en kram.
6:Ulle helt självklart
7:impulsiv
8:Kommer ej ihåg
9: Har nog blivit mer positivt kan jag tro,du e så snäll så!
10:Vågar ej skriva två, skulle nog bli pinsamt:-)Lakrisshots, och mycket annat
11:En massa pengar
12:Säkert inta så väl som jag tror, har ju fått lära att du kan ha en del hemligheter din luring!
13:Juldagen var det va?!
14: Är inte så aktiv i min blogg och ungarnas passar den inte så bra i:-)

2008-01-03 @ 10:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0